zaterdag 19 juli 2014

Bananenpannenkoek

Hey !

Het zou kunnen zijn dat je er al een keer van gehoord hebt, maar voor de mensen die nog niet weten wat het is en/of niet weten hoe je het maakt: hier heb ik het recept+foto's! Laten we beginnen :)

Wat heb je nodig:

- 2 eieren (per 100 gram, 139 kcal)
- 1 banaan (1 banaan, 86 kcal)
- beslagkommetje
- vork of garde
- pan
- spatel



1. Pel de banaan en snij hem in kleine plakjes, doe het in het beslagkommetje en prak met de vork tot het een soort van smurrie is.
2. Als je denkt dat het goed is doe je de 2 eieren erbij, en klop je dat tot één geheel.     


3. Is het klaar? Pak de pan en bak ze maar net als je altijd pannenkoeken bakt, vergeet niet op tijd om te draaien, want je wilt ze niet aangebrand:) 


4. Als je beslag op is, kun je ze mooi opmaken, ik had bijvoorbeeld: 1 pannenkoek met nutella en aardbeien, 1 pannenkoek met honing en 1 pannenkoek met philadelphia en aardbeien. 


Dit was mijn resultaat, en ik moet zeggen dat ik ze echt heel lekker vond:)

x Fré






Geen opmerkingen:

Een reactie posten