zaterdag 18 oktober 2014

( Mini ) shoplog Primark :)

Hey!

Ik ben laatst naar de Primark geweest en heb een paar dingen gekocht! Mijn moeder en broertje waren voor de eerste keer mee, dus ik was benieuwd hoe ze zouden reageren. En zoals gewoonlijk: het was weer eens niet normaal druk! Het meeste wat ik gekocht heb, moet me een beetje aan de winter en kerst denken. Maar ik vind het altijd super leuk om me er alvast een beetje op voor te bereiden, kerstmis is namelijk mijn favoriete feest van het jaar : )


















€ 15,00

Ik vind dit shirt heel leuk! Anders had ik hem natuurlijk niet meegenomen, haha : ) Maar ik zie dit wel voor me met een legging eronder en mijn Timberlands. Omdat het een wat langer is dan een normaal shirt vind ik het perfect te combineren met een zwarte legging bijvoorbeeld.
 


















€ ?
 
Ik was eigenlijk meteen verliefd op dit vestje. Soms kleed ik me wat stoerder en soms heb ik zin in wat liefs! Maar ik vind de knoopjes heel mooi, het zijn kleine diamantjes. Ik weet nog niet hoe ik dit perfect kan combineren maar daar kom ik vanzelf achter ; )



















€ 12,00

Dit is nu echt mijn favoriete pyjamabroek op dit moment. Hij is zo zacht, en ziet er zo leuk uit! Ik kom echt helemaal in de kerststemming nu : )














€ 3,50

Ze zijn zo schattig en typisch iets voor in de winter. Het zijn normale sokken, maar dan nog leuker dan de meeste die ik heb!
 


€ 3,00

Dit zijn gewone sokken maar er zitten sneeuwvlokjes van rubber aan de onderkant. Je hebt er vast wel eens van gehoord, je glijd dan niet uit. Het zijn 2 paar, maar 1 stel had ik al gedragen dus die zaten in de was  ; )

 € 17,00

Last but not least, dit mooie jurkje. Ik heb het riempje er omheen gedaan, dat maakt het nog wat mooier! Ik heb hem gekocht voor bijvoorbeeld kerst, met een panty en ballerina's er onder is de outfit helemaal compleet!



 Hopelijk vond je het leuk om te lezen! Ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven en foto's te maken : )

XXX Frederique











 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten